Saturday, April 26, 2008

DINNER WALI KOTA SURABAYA


yeay!i just got back from a dinner at the Rumah Dinas Wali Kota Surabaya.
thanx Wali Kota Surabaya for inviting us students.bkn malaysian students je,student2 from country len pon dijemput like japan,france,etc..
ktrg pegi makan je(food die x best sgt pon) and oh,we enjoyed watching the performances.very3 nice especially yg dr sulawesi tu.
oh..ade mamat yg saaangat tinggi(kalah mael ayina)..diriku takat perut die je kot.
pastu ade mamat jepun yang syoomel sgt2..muke agak2 macho la ng rambut ikat blakang,tp bile amek gmbar,posing cm bdak kecik,mcm kartun!overall,japanese sgt2 sopan n sweet..
arina,igt ni.." hati2 ya..","mau plang??"..haha..pulang(ok,org len x phm kot ni)
k la,xnk cite pjg(walaupun dh pjg),
here are some pics.. =)



oh i look soo short.haha..dgn ratu2 cantik n pria2 ganteng surabaya


da japanese..they speak funny indonesian language tau.diorg sgt best n comel2..tgk la sume nk tiru diorg posing.."peace~~"


dapat bunge =) happy!thanx awk~


acap's sooo gonna kill me for uploading this.hahaha =p
p/s : he's the LOVE


arina n i~..stinky faces =o

we are sengal.haha..we had FUN!



3 comments:

razifmustapha said...

peh! pertandingan ratu kebaya dowh.....

babytiger077 said...

sayang la nad..nape buka?

babytiger077 said...
This comment has been removed by the author.