Wednesday, April 07, 2010

BANK WINDU

boy : hye dear. rindu la kat u. dah 2 jam 5 minit tak jumpe u. u rindu i tak??

girl : windu cgt2! ayamak,ckarang dah 2jam 7 minit la tak jumpe u. windu nyeee.

p/s : biase la girls gedik2 sket.hahahaha.

*conversation gedik diatas hanyalah rekaan semata-mata*



so,pernahkah anda menggunakan perkataan windu instead of rindu?
eleeleeee..pernah kan? kan?? =p

kalau anda rasa windu anda dah penuh sgt macam nk tertumpah,
sampai anda bingung/pening nak taruk kat mana sbb dah penuh sangat,
i have a good news for you!!
sekarang dah ada bank yang boleh simpan windu anda tu.
daripada kene curi/hilang nnt. baik la taruk kat bank kan?


3 comments:

a little less conversation said...

erkk..windu pn de bank ke..mesin atm de skali x..haha

:+:+:+:arina aliaa:+:+:+: said...

naaad!!!

aku pn prasan bank windu ni kt kia kia kan??blk dari ampel haritu aku ternampak eh bank windu la! so aku pn berconversation ng ismail,,

"awk2, owg windu ya."

haha. geli hek?

nadhirah mohd shakri said...

ALLC : hehehe.bagus jugak klau ade mesin ATM skali,boleh cash deposit windu.hehe

arina : hahaha! gediks! tp aku pon ckp windu jugak.eh takk..wendu.hehe.
ha ah,kat kia2.hehe